Průjem u dětí i dospělých

Průjem je nejčastějším onemocněním trávicího traktu, týká se všech věkových kategorií. Jedná se o příliš časté vyměšování nezvykle řídké stolice. Za průjem můžeme označit 3 a

Přečíst »

Jak užívat antibiotika v těhotenství

Na otázky Michaely Bažantové odpovídá PharmDr. Karel Vašut, PhD. z Ústavu aplikované farmacie Veterinární a farmaceutické univerzity Brno, který se dlouhodobě věnuje ve své vědecké a

PharmDr. Jana Poustková

Růst dětí

Možná si říkáte, že každé dítě stejně vyroste. To ano, důležité ale je sledovat kdy a jak. Stejně jako horečka je příznakem onemocnění, odchylky v růstu

Bolest v krku

Jedním ze symptomů, který provází onemocnění horních cest dýchacích je bolest v krku. Většinou bývá zapříčiněna podrážděním sliznice při dráždivém kašli, může však být způsobena také

Teplota a horečka

Změny tělesné teploty bývají pro rodiče prvním signálem o tom, že je zdraví dítěte ohroženo. Nemoc dítěte je pro rodiče zdrojem starostí, které mohou být ale

Zácpa u dětí

Velká část lidí se s ní ve svém životě někdy setkala. Dokáže být velmi nepříjemná a nepěkně nás i naše děti potrápit. Zácpa je u dětí poměrně

Mgr. Tereza Čámská

Rýma, nachlazení a kašel v těhotenství

Obyčejná rýma, nachlazení a kašel, když se u člověka objeví, jsou často nepříjemnými společníky v běžném životě, ale dají se díky mnoha léčivým přípravkům téměř snadno vyléčit.

Kašel

Kašel je zcela přirozený obranný reflex organismu sloužící k udržování průchodnosti dýchacích cest. Vzniká podrážděním citlivých oblastí, obvykle v dýchacích cestách, ale může být do určité