Mgr. Lenka Košinová Pešlová

Leidenská mutace v těhotenství a po porodu

V lékárně se často setkáváme s ženami, kterým Leidenská mutace komplikuje život, ať už je to problém s otěhotněním nebo potíže při výběru antikoncepce. Proto bylo

Mgr. Lenka Košinová Pešlová

Černý kašel- máme se bát?

Bordetella pertussis, bakterie, způsobující černý kašel byla roky opomíjená. Proti této bakterii se očkuje, je součástí tzv. hexavakcíny, kterou se očkují malé děti a nebo

Ing. Mgr. Šárka Voříšková

Cykličnost, plodnost,… má cenu to řešit?

Některé ženy vnímají cykličnost jako dar, jiné se každý měsíc trápí s výkyvy nálad, podrážděností, bolestmi v podbřišku a dalšími nepříjemnostmi, které nám náš cyklus může přinést. Žena

Tipy pro duševní pohodu

Pečovat o své duševní zdraví musíme pořád. Ovlivňuje totiž nejen naše každodenní životy, ale také zdraví našeho těla. Správnými návyky přispíváme k psychické pohodě našich dětí

Adventní kalendář

Lékárnice maminky vám přináší adventní kalendář pro pohodový vánoční čas. Otevřete si každý den jedno políčko s jednoduchou radou či zajímavostí – stačí kliknout.

PharmDr. Pavlína Bernatík Drottnerová

Léčba pylové alergie

Léčba příznaků (symptomů) pylové alergie Na léčbu příznaků sezónní alergie existují rozmanité léčivé přípravky. První volbou jsou kortizonové spreje do nosu a moderní antihistaminika, která na

Lenka Klementová